5  ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ

 

 max ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ του ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Επισυνάπτεται η έκθεσή μας, οι στόχοι και οι ανακοινωθείσες δράσεις των ομάδων, για την αξιολόγηση, όπως αναρτήθηκε στο ΙΕΠ.

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ για το σχ. έτος 2021-22

Α. Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση

Σχέδιο Δράσης: «Καλλιέργεια ήπιων ψηφιακών δεξιοτήτων στους/-ις μαθητές/-ιες και ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο»

Συντονιστής: Μιχελάκου Αφροδίτη -ΠΕ 02- Ομάδας Δράσης:

Στόχος Βελτίωσης:

Βασικός στόχος είναι η καλλιέργεια και η ενίσχυση ήπιων ψηφιακών δεξιοτήτων στους μαθητές/-ριες με έμφαση σε μαθητές/-ιες που υπάγονται στις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες (μαθητές/-ιες: ΑΜΕΑ, με μαθησιακές δυσκολίες, Ρομά, τέκνα αλλοδαπών/ οικονομικών μεταναστών).

Ειδικότερα, θα δοθεί έμφαση στην απόκτηση δεξιοτήτων της τεχνολογίας (: δημιουργία και διαμοιρασμό ψηφιακών δημιουργημάτων, ανάλυση και παραγωγή περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα), αλλά και στην απόκτηση δεξιοτήτων διαχείρισης των Μέσων (: Πληροφορικός/ Ψηφιακός/ Τεχνολογικός γραμματισμός, Γραμματισμός στα μέσα, Ασφάλεια στο διαδίκτυο).

Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό πλαίσιο ψηφιακών ικανοτήτων για τους πολίτες (DigComp) θα δοθεί έμφαση στην καλλιέργεια δεξιοτήτων βάσει των οποίων οι μαθητές/-ιες α) θα περιηγούνται, θα αναζητούν, θα φιλτράρουν και θα αξιολογούν πληροφορίες, β) θα κάνουν κοινή χρήση πληροφοριών και περιεχομένου (ομαδοσυνεργατικά έγγραφα), γ) θα αναπτύσσουν περιεχόμενο (παρουσιάσεις/ εργασίες/ αφίσες/ κόμικ), δ) θα γνωρίζουν τα πνευματικά δικαιώματα και άδειες χρήσης, ε) θα παράγουν πολυμέσα (βίντεο), στ) θα λάβουν μέρος σε διαγωνισμούς/ ημερίδες.

Β. Σχολείο και Κοινότητα

Σχέδιο Δράσης: «Ανακαίνιση βιβλιοθήκης - Δημιουργία αναγνωστηρίου - δημιουργικής γωνιάς»

Συντονιστής: Βλάχος Νικόλαος -ΠΕ 01- Ομάδας Δράσης:

Στόχος Βελτίωσης:

Σκοπός του Σχεδίου Δράσης είναι η ανακαίνιση του υπάρχοντος χώρου της βιβλιοθήκης του σχολείου η οποία δεν λειτουργεί παρά μόνο ως αποθηκευτικός χώρος βιβλίων και η μετατροπή του σε έναν ευχάριστο χώρο ανάγνωσης , δανεισμού βιβλίων και δημιουργικής χαλάρωσης.

Αναλυτικά, προβλέπεται ο καθαρισμός του χώρου από παλιά βιβλία, παλιά έπιπλα και να βαφούν οι τοίχοι του, να προστεθούν τραπέζια, φωτιστικά και επιτραπέζια παιχνίδια καθώς και σύγχρονα βιβλία ώστε να μετατραπεί ο χώρος σε ένα ευχάριστό και δελεαστικό περιβάλλον για δημιουργική απασχόληση των μαθητών του σχολείου.

Ανακαίνιση βιβλιοθήκης-Δημιουργία αναγνωστηρίου-δημιουργικής γωνιάς

Γ. Συμμετοχή των Εκπαιδευτικών σε Εθνικά και Ευρωπαϊκά προγράμματα

Σχέδιο Δράσης: «Αναδεικνύοντας την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας - Δήμος Ευρώτα: Η Αρχαιολογία»

Συντονιστής: Αϊβαλή Παρασκευή -ΠΕ05- Ομάδας Δράσης:

Στόχος Βελτίωσης:

Στόχος της Δράσης είναι η προβολή από τη μαθητική κοινότητα του πολιτιστικού, ιστορικού και αρχαιολογικού πλούτου του Δήμου Ευρώτα μέσα από τα τοπικά μνημεία - τεκμήρια (Κροκεάτης Λίθος, Κάστρο Γερακίου, βυζαντινές μονές κι εκκλησίες).

Η Δράση εντάσσεται στον Άξονα 9 και αφορά στους Δείκτες 1 και 2. Επιπροσθέτως, επιδιώκεται η διασύνδεση της Δράσης με το Ευρωπαϊκό Δίκτυο «Κάστρα» του Κ.Π.Ε. Μολάων. Δυνητικά, επιπλέον στόχο αποτελεί η σύνδεσή της με το e-Twinning.

Ειδικότερα, με τη διεπιστημονική και διαθεματική προσέγγιση οι μαθήτριες και οι μαθητές θα αλληλεπιδράσουν βιωματικά με την κοινωνία των πολιτών και την εντόπια ιστορία και αρχαιολογία, θα κατανοήσουν την πολιτισμική πολλαπλότητα και δυναμική και το μεγαλείο της ανθρώπινης δημιουργίας και θα εδραιώσουν κοινωνικές δεξιότητες και την εθνική τους αυτοσυνειδησία. Απότοκο θα αποτελέσουν η διοργάνωση διαδικτυακής ημερίδας και η ανάρτηση του υλικού στον ιστότοπο του σχολείου.

======================